GoodWeb

გეთანხმებით, კითხვა ნამდვილად ზოგადია, რომელსაც უმრავი პასუხი შეიძლება ჰქონდეს. ეგ კი არა, იმასაც ამბობენ ერთი ნახვით შეყვარებაც შესაძლებელიაო. ხუმრობა იქეთ იყოს და დღეს, თქვენი ყურადღება ერთ ძალიან მნიშვნელოვან და თქვენთვის აქამდე წარმოუდგენელ საკითხზე მინდა შევაჩერო.

უკვე მივეჩვიეთ რომ მსოფლიო ძალიან სწრაფად ვითარდება… ყოველდღიურად ვაწყდებით სიახლეებს, ცვლილებებს, თითქოს ისე სწრაფადაც რომ ჯერ კიდევ წინებს არ ვართ შეჩვეულები. რას ვიზამთ, ჩვენ ხომ 21-ე საუკუნის ადამიანები ვართ და ეს ჩვენთვის, ჩვეულებრივ მოცემულობად იქცა, რომელსაც ხან ძალიან სწრაფად ვუწყობთ ფეხს, ხან კიდევ, დიდი დრო გვჭირდება ადაპტირებისთვის. მთავარი კი, მაინც ის არის, რომ ყოველთვის არსებობდეს სურვილი,  არ ჩამოვრჩეთ დროს და ვიყოთ საჭირო დროს საჭირო ადგილას.
თუკი წიწილებში შემოსავალს გავაიგივებთ, მაშინ ამ კითხვაზე პასუხი მარტივია: ის, ვინც დროულად დაიწყებს ზრუნვას საკუთარ ბრენდზე!

დაკვირვებიხართ, რომ სექტემბრის თვე უამრავი ბიზნესისთვის ერთგვარ სტარტს და წარმატების ათვლის წერტილს წარმოადგენს? ან ის თუ შეგიმჩნევიათ, რომ ზაფხულის პერიოდში აქტიურად იწყება ხოლმე გუნდების გადახალისება, ახალი კადრების მოძიება, განახლებული სტრატეგიების დასახვა და ზრუნვა არსებული ბრენდის კიდევ უფრო მეტად სრულყოფაზე?
ყველაფერი 1 128 დღის წინ დაიწყო...

GoodWeb-ის შემნის ისტორია საინტერესო ამბავს უკავშირდება, რომელიც დღემდე განსაზღვრავს მისი წარმატების ფორმულას.

ეს ის ფორმულაა, რომლის მთავარ ელემენტებს ადამიანები წარმოადგენენ, ადამიანებს, რომლებსაც აერთიანებთ საერთო იდეები, ინტერესები და ხედვები ამ იდეების განსახორციელებლად, ზოგჯერ განსახვავებულიც, თუმცა ყოველთვის კომპანიის განვითარებაზე ორიენტირებული. რაც მთავარია, ეს არის საქმე, რომელიც არა მხოლოდ კომერციულ ინტერესს იწვევს, არამედ, საყვარელი საქმის რეალიზების საშუალებას იძლევა.
„როგორ უნდა ვმართო ჩემი ვებგვერდი“? ეს არის კითხვა, რომელსაც ხშირად გვისვამენ პოტენციური მომხმარებლები და ბუნებრივიცაა, რადგან, დღევანდელ დღეს, ვებგვერდი უმნიშვნელოვანეს ინსტრუმენტს წარმოადგენს მიზნობრივ აუდიტორიასთან საკომუნიკაციოდ და იმისთვის, რომ შეძლო ამ ინსტრუმენტის ეფექტურად გამოყენება, აუცილებელია ახერხებდე მის მარტივ მართვასა და განახლებას.
თითქოს, თითოეული ჩვენგანი განსხვავებულია. არა, სიტყვა "თითქოს" აქ ცალსახად უადგილოა, რადგან თითოეული ჩვენგანი ნამდვილად განსხვავებულია. შეუძლებელია დედამიწელებს შორის, ორი იდენტური ადამიანის პოვნა, ისევე როგორც ბიზნესში, ორი ერთნაირი კომპანიის აღმოჩენა, მიუხედავად იმისა ისინი ერთსა და იმავე ინდუსტრიაში მოღვაწეობენ თუ არა. რაც არ უნდა იყოს,  ისინი მაინც განირჩევიან  ერთმანეთისგან და ამას სწორედ ის არაიდენტური ადამიანები ქმნიან, რომლებზეც მაღლა ვისაუბრეთ.
დღეს, გქონდეს სრულყოფილი ვებგვერდი ნიშნავს გქონდეს გაზრდილი ცნობადობა,
კონკურენტუნარიანობა და გაყიდვების მაჩვენებელი!
მჯობნზე მჯობნი არ დაილევა, თუმცა იმისთვის, რომ თქვენი ვებგვერდი იყოს ეფექტური
და შედეგიანი ბიზნესისთვის, აუცილებელია ის აკმაყოფილებდეს გარკვეულ სტანდარტებს.
მეგობრობა... და პირველივე წამიდან, რასაც ამ ცნებასთან დაკავშირებით ჩვენი ტვინი, მისი კუთხე-კუნჭულიდან გამოიძახებს, ადამიანებს შორის ურთიერთობას, ნდობას, კომუნიკაციას და უამრავ ემოციას უკავშირდება.
საიტის არსი მდგომარეობს იმაში, რომ კომპანიამ პოტენციურ ან არსებულ მომხმარებელს მიაწოდოს სრულყოფილი ინფორმაცია საკუთარი საქმიანობის შესახებ, მოახდინოს შთაბეჭდილება, შექმნას ემოცია, გაამარტივოს გადაწყვეტილების
ალბათ რთული წარმოსადგენია, რომ საზოგადოებაში დიდი ხნის განმავლობაში დანერგილ მოცემულობას, შესაძლოა გააჩნდეს მასზე ბევრად ეფექტური ალტერნატივა. ალტერნატივა, რომელიც თავდაყირა აყენებს არსებულ რეალობას და ქმნის შესაძლებლობას მათთვის, ვინც ამაზე ვერასდროს იოცნებებდა.

top