09ივნ 2017 შენი ეფექტური ვებგვერდის საიდუმლო!
საიტის არსი მდგომარეობს იმაში, რომ კომპანიამ პოტენციურ ან არსებულ მომხმარებელს მიაწოდოს სრულყოფილი ინფორმაცია საკუთარი საქმიანობის შესახებ, მოახდინოს შთაბეჭდილება, შექმნას ემოცია, გაამარტივოს გადაწყვეტილების მიღება და გაზრდილი ცნობადობით, ჩართულობით და სანდოობის დონით გაზარდოს გაყიდვების და წარმატების მაჩვენებელიც. თუმცა, რამდენადაც მნიშვნელოვანია მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდება, იმდენად მნიშვნელოვანია სწორი ფორმის შერჩევა ამ ინფორმაციის მისაწოდებლად.

მრავალი კვლევა ცხადყოფს, რომ რესპონდენტების საშუალოდ 75% ყველაზე მნიშვნელოვან ფაქტორად ვებგვერდის შეფასებისას ასახელებს სწორედ იმას, თუ რამდენად მარტივად გადაადგილდება და პოულობს მისთვის მნიშვნელოვან ინფორმაციას საიტზე.

ეფექტური ნავიგაციის გარდა, მნიშვნელოვანია ვებგვერდს ჰქონდეს სწორი არქიტექტურა, ზომიერი დიზაინი, დინამიური და ნაკლებად დამაბნეველი ფუნქციონალი. იყოს სწრაფი, გამართული, ყველა პლათფორმაზე მორგებადი (Responsive) და ამარტივებდეს გადაწყვეტილების ქმედებაში მოყვანას მომხმარებლის მხრიდან. სწორედ ეს მახასიათებლები განსაზღვრავს რამდენ ხანს დარჩება ვიზიტორი საიტზე, დაბრუნდება თუ არა მომავალში და რამდენად ეფექტური აღმოჩნდება შენი საიტი შენი საქმიანობისთვის.

ასე რომ, ნებისმიერი ვებგვერდი ჩანასახშივე უნდა იყოს მომხმარებლის ფსიქოლოგიაზე მორგებული და კომფორტის შექმნაზე ორიენტირებული. ეს კი თავისთავად მოითხოვს სიღრმისეულ ანალიზს, გამოცდილი ადამიანების ჩართულობას და სწორ დაგეგმარებას ვებგვერდის შექმნის პროცესში.

Goodweb-ში ამ საკითხს დიდი ყურადღება ექცევა და თითოეული ვებგვერდი, დიზაინის შექმნამდე, მუშავდება მარკეტინგის გუნდში, სადაც კლიენტის მოთხოვნების და საჭიროებების გათვალისწინებით იქმნება ეფექტური კონცეფცია და გაიცემა რეკომენდაციები. ამიტომ, თუკი გესმის თითოეული ვიზიტორის მნიშვნელობა, გსურს  “user experience”-ის გათვალისწინება და მარკეტინგულად სწორად შეფუთული ვებგვერდის სერვისად მიღება, კომპანია Goodweb-ი იდეალური ადგილია შენი მიზნების განსახორციელებლად!


დაინტერესდი?

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top