14ივლ 2017 ვინ უფრო მეტ „წიწილას“ დაითვლის შემოდგომაზე?
თუკი წიწილებში შემოსავალს გავაიგივებთ, მაშინ ამ კითხვაზე პასუხი მარტივია: ის, ვინც დროულად დაიწყებს ზრუნვას საკუთარ ბრენდზე!

დაკვირვებიხართ, რომ სექტემბრის თვე უამრავი ბიზნესისთვის ერთგვარ სტარტს და წარმატების ათვლის წერტილს წარმოადგენს? ან ის თუ შეგიმჩნევიათ, რომ ზაფხულის პერიოდში აქტიურად იწყება ხოლმე გუნდების გადახალისება, ახალი კადრების მოძიება, განახლებული სტრატეგიების დასახვა და ზრუნვა არსებული ბრენდის კიდევ უფრო მეტად სრულყოფაზე?
სექტემბრის თვიდან კი, უკვე კარგად მომზადებული კონკურენტები იწყებენ ბრძოლას პირველობისთვის და ბაზარზე საკუთარი წილის მოპოვებისთვის. ამიტომ, ნებისმიერი კომპანიისთვის უმნიშვნელოვანესია მოწოდების სიმაღლეზე შეხვდეს ამ პერიოდს, იყოს კონკურენტუნარიანი და სრულ მზადყოფნაში ეფექტური პოზიცინირებისთვის.

სწორედ ამიტომ, კომპანია “Goodweb”-მა შეიმუშავა საზაფხულო აქცია, რომელიც ნებისმიერ მსურველს აძლევს შანსს, მარტივად და მისთვის ხელმისაწვდომ ფასად, მიიღოს პოზიციონირების ისეთი ძვირადღირებული ინსტრუმენტები, როგორიცაა ვებგვერდი + ბრენდინგი. ინსტრუმენტები, რომელთა დახმარებითაც იქმნება ემოცია, შთაბეჭდილება და ბრენდი ხდება გამორჩეული, ცნობადი და დასამახსოვრებელი მომხმარებლისთვის!

ასე რომ, თუ გაქვთ მსგავსი საჭიროება, გამოიყენეთ ზაფხულის დარჩენილი პერიოდი ეფექტურად და ნუ დაკარგავთ სექტემბრის შემოსავალს მხოლოდ იმიტომ, რომ არ იწყებთ მოქმედებას დღეს! ისარგებლეთ “Goodweb”-ის საზაფხულო შეთავაზებით, მიიღეთ სასურველი ვებგვერდი + ბრენდინგი სპეციალურ ფასად და აქციეთ სექტემბერი წარმატებულ სტარტად თქვენი ბიზნესისთვის!

გახსოვდეთ, მომავალი ელოდება ახალ შესაძლებლობებს და არა ლიმიტებს!

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top