03ივლ 2017 რა უნდა "ჩაიდინო" ბავშვობის ოცნების ასახდენად?! ის, რაც ყველას გვაერთიანებს
თითქოს, თითოეული ჩვენგანი განსხვავებულია. არა, სიტყვა "თითქოს" აქ ცალსახად უადგილოა, რადგან თითოეული ჩვენგანი ნამდვილად განსხვავებულია. შეუძლებელია დედამიწელებს შორის, ორი იდენტური ადამიანის პოვნა, ისევე როგორც ბიზნესში, ორი ერთნაირი კომპანიის აღმოჩენა, მიუხედავად იმისა ისინი ერთსა და იმავე ინდუსტრიაში მოღვაწეობენ თუ არა. რაც არ უნდა იყოს,  ისინი მაინც განირჩევიან  ერთმანეთისგან და ამას სწორედ ის არაიდენტური ადამიანები ქმნიან, რომლებზეც მაღლა ვისაუბრეთ.
მაგრამ, არსებობს ერთი ჯადოსნური და მაგიური სიტყვა, რომელიც ამ წინადადების დასაწყისში წერია. დიახ, ეს  არის სიტყვა  "მაგრამ", რომელიც აბალანსებს წინა აბზაცში გამოთქმულ  მოსაზრებას. რადგან, არსებობს ერთი ძალიან დიდი საერთო სივრცე, რომელიც მიუხედავად განსხვებულობისა ყველას გვაერთიანებს. გაიცანით, ეს არის თქვენთვის ასე ნაცნობი სისტემა -   ინტერნეტი.

ინტერნეტში ბიზნესი რომ საკუთარ ადგილს იკავებდეს, მნიშვნელოვანია ჰქონდეს მისთვის გამოყოფილი  სივრცე ამ უკიდეგანო განზომილებაში. პირველი გადადგმული ნაბიჯი არსებობისთვის - ვებგვერდის ქონაა, რომლის შემდეგი ეტაპი უკვე ამ სივრცეში მოწინავე პოზიციებისთვის მუდმივ ბრძოლას და მუშაობას გულისხმობს.

რას აკეთებთ ამ დროს? პირველი, რაც უნდა "ჩაიდინოთ", არის ის რომ მოძებნოთ  კომპანია, რომელიც დაგიზოგავთ დროს და დაგიკმაყოფილებთ იმ საჭიროებებს, რომლებიც თქვენს ბიზნესს სჭირდება, გადაგიწყვეტთ ყველა იმ ამოცანას, რომელიც დასახული გაქვთ წარმატებისთვის და მიგიყვანთ იმ კონდიციამდე, რომელზეც, მინიმუმ ბავშვობაში მაინც გიოცნებიათ.

დღეს ამ პროფილის კომპანიები მრავლად არსებობენ, მაგრამ, როგორც სულ თავიდან აღვნიშნეთ, ყველა კომპანია ცდილობს რაღაც განასხვავებდეს ბაზარზე. რადგან  GOODWEB - ში ყველანი ერთხმად ვთანხმდებით, რომ მომავალი ახალ შესაძლებლობებს  ელოდება  და არა ლიმიტებს, მუდმივად ვმუშაობთ განვითარებაზე,  სწორედ ამან განაპირობა ბაზრის სტანდარტების გარღვევა, როდესაც ჩვენ პროდუქტი ვაქციეთ სერვისად და დღეს მომხმარებელს ვებგვერდს მომსახურებად ვაწვდით, ამ პროცესის სხვადასხვა ციკლით, რომელიც იწყება კორპორაციული ურიერთობის მენეჯერის მიერ თქვენი საჭიროების დადგენით, გრძელდება მარკეტინგის დეპარტამენტში საჭიროებების შესაბამისი კონცეფციის შექმნით და დიზაინერების მიერ კონცეფციის ვიზუალში ასახვით, რის შემდეგაც უკვე აკორდულ ეტაპზე გადავდივართ. მოემზადეთ, თქვენი კომპანია მთავარ კარს აღებს ინტერნეტის სივრცეში, რადგან პროცესის ამ ეტაპზე, ტექნიკური დეპარტამენტი რეალურ რეჟიმში მართავს თქვენი კომპანიის სავიზიტო ბარათს - ვებგვერდს, რომელიც მზად არის დაიკავოს ადგილი ინტერნეტის უსაზღვრო სივრცეში. რაც მთავარია, ამით არ ვასრულებთ მომსახურების ციკლს, და მომხარებელს მუდმივად ვთავაზობთ ტექნიკურ დახმარებას თუ ნებისმიერი სისტემური სიახლის ინტეგრირებას ვებგვერდის ადმინისტრატორში, რასაც ხარისხის დეპარტამენტი უზრუნველყოფს, რომელიც სპეციალურად შეიქმნა კომპანიაში, სერვისის ხარისხის სტანდარტის მუდმივი მონიტორინგისთვის.

ჩვენ ალტერნატივაზეც ვიზრუნთ, და ისეთ მომხმარებლებს, რომლებსაც თავად სურთ გამართონ ვებგვერდი, შევთავაზეთ რეგისტრაცია ვებგვერდზე, რის შემდეგაც, რეგისტრირებულს ერთვება ე.წ საცდელი ვერსია(DEMO)  5   დღის განმავლობაში, ამ პერიოდში, შესაძლებელია ვებგვერდის გამართვა არსებული დიზაინებიდან, ე.წ. Template -ებიდან, 5 დღის გასვლის შემდეგ კი, რეალურ რეჟიმში ვებგვერდის გადასაყვანად, საჭიროა სერვისის სარგებლობით დაწყება, რაც სისტემურად, ძალიან მარტივად ხორციელდება.

ბაზრის სტანდარტების კიდევ ერთი გარღვევა ჩვენი მხრიდან ფასია, რომელიც ხშირ შემთხვევაში დაუჯერებლადაც ჟღერს ჩვენთან თანამშრომლობამდე, რადგან, სერვისის ღირებულება თქვეში 29 ლარიდან 59 ლარამდე მერყეობს, გააჩნია თქვენ რა სირთულის და საჭიროების ვებგვერდი გსურთ. გარდა ამისა, ნუ დაგავიწყდებათ რომ ჩვენ სხვადასხვა ტიპის ციფრულ მომსახურებას გთავაზობთ ინტერნეტში მოწინავე პოზიციების შექმნა/შენარჩუნებისთვის, როგორიც არის რეკლამა, SEO ოპტიმიზაცია, სოციალური მედიის მართვა თუ სხვა.

ამიტომ, ისღა დაგრჩენიათ, განსაზღვროთ თქვენი საჭიროებები და განმასხვავებელი ნიშა, რომელიც იმ საერთო სივრცეში, რასაც ინტერნეტი ქვია, კომპანია GOODWEB-ის დახმარებით მოგანიჭებთ განსხვავებულ მარკას,  და ამით ნაწილობრივ მაინც შეძლებთ თქვენი ბავშვობის ოცნების რეალიზებას.

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top