07ივლ 2017 გიფიქრია აქამდე რომ თავად შეგიძლია საკუთარი ვებგვერდის მართვა? გაიგეთ რა მარტივ გადაწყვეტილებებს მიიღებთ ჩვენთან
„როგორ უნდა ვმართო ჩემი ვებგვერდი“? ეს არის კითხვა, რომელსაც ხშირად გვისვამენ პოტენციური მომხმარებლები და ბუნებრივიცაა, რადგან, დღევანდელ დღეს, ვებგვერდი უმნიშვნელოვანეს ინსტრუმენტს წარმოადგენს მიზნობრივ აუდიტორიასთან საკომუნიკაციოდ და იმისთვის, რომ შეძლო ამ ინსტრუმენტის ეფექტურად გამოყენება, აუცილებელია ახერხებდე მის მარტივ მართვასა და განახლებას.
შესაძლოა არ იცოდე თ, რომ ცვლილებების შეტანა ნებისმიერ ვებგვერდზე ინდივიდუალური სამართავი სისტემის მეშვეობით ხდება. თუმცა, თუკი გამოცდილი ხართ ამ საკითხში, ალბათ, დაგვეთანხმებით, რომ, ეს სისტემები, ხშირად ქმნის ხოლმე დისკომფორტს თავისი სირთულიდან გამომდინარე და საჭიროებს სპეციალისტის მუდმივ ჩართულობას. რის გამოც, ხშირად პასიური ხდება ვებგვერდი და მომხმარებელი უარს ამბობს მის მუდმივ განახლებასა და გამრავალფეროვნებაზე.

სწორედ ამ გამოცდილების გაზიარებით, კომპანია „Goodweb“- მა შეიმუშავა კომპლექსური სისტემა და ეფექტური ალტერნატივის შეთავაზებით, უზრუნველყო კომფორტული თანამშრომლობის ფორმირება საკუთარ მომხმარებლებთან.

კერძოდ, დროთა განმავლობაში, ვეცადეთ ჩვენი სამართავი სისტემა მაქსიმალურად გაგვემარტივებინა და მოგვერგო მომხმარებლის საჭიროებებზე. სისტემაში ყველაფერი დავნერგეთ ქართულ ენაზე და შევიმუშავეთ სპეციალური, 1 საათიანი, გაცნობითი სახის, ტრენინგები ჩვენი მომხმარებლებისთვის, რათა დეტალურად გაგვეცნო მათთვის სისტემის შესაძლებლობები და სპეციფიკა.

რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, სპეციალურად ამ საჭიროებისთვის შევქმენით ხარისხის დეპარტამენტი, რომელსაც დაევალა თითოეული საიტის ხარისხზე ზრუნვა, მისი პირველადი გამართვა და მუდმივ ხაზზე ყოფნა მომხმარებლებთან, აუცილებლობის შემთხვევაში, დროული დახმარების აღმოსაჩენად.

„Goodweb“-ის სისტემამ გაამართლა და დღეს 750-ზე მეტი კმაყოფილი კომპანია თუ ფიზიკური პირი სარგებლობს ჩვენი ვებგვერდის სერვისით. ამასთან, კომპანია კვლავაც ითვალისწინებს უკუკავშირს და მუდმივად ზრუნავს საკუთარი მომსახურების და სისტემის კიდევ უფრო გამარტივებასა და გაუმჯობესებაზე.

ასე რომ, თუკი შენთვის, სიმარტივე და კომფორტი მნიშვნელოვანია და გსურს მაქსიმალური ეფექტურობით შეძლო შენი ვებგვერდის , როგორც წარმატების საწინდარი ინსტრუმენტის გამოყენება, დაგვიკავშირდი! კომპანია „Goodweb“-ი იდეალური ადგილია შენი მიზნების განსახორციელებლად!




პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top