01ივნ 2017 მაშინ როცა ყველაზე მეტად გჭირდება! გაიგე რას ნიშნავს მიიღო ვებგვერდი სერვისად
ალბათ რთული წარმოსადგენია, რომ საზოგადოებაში დიდი ხნის განმავლობაში დანერგილ მოცემულობას, შესაძლოა გააჩნდეს მასზე ბევრად ეფექტური ალტერნატივა. ალტერნატივა, რომელიც თავდაყირა აყენებს არსებულ რეალობას და ქმნის შესაძლებლობას მათთვის, ვინც ამაზე ვერასდროს იოცნებებდა. ცოტა ხნის წინ, ვიდრე GoodWeb-ი გამოჩნდებოდა ბაზარზე, არავინ  იცოდა რას ნიშნავდა ტერმინი „ვებგვერდი სერვისად“. მეტიც, ბევრისთვის არალოგიკურადაც კი ჟღერდა ან უქმნიდა მხოლოდ განვადების ასოციაციას. დღეს კი GoodWeb-ის მიერ შექმნილი სისტემის და პლათფორმის დამსხურებით,  სულ, უფრო და უფრო, მეტი ადამიანი იგებს და სარგებლობს ამ შესაძლებლობით, თუმცა მაინც დარჩნენ ადამიანები ვის აღქმაშიც ამ სიახლის ნათელ სხივს ჯერაც არ შეუღწევია.
მაშ ასე, კიდევ ერთხელ განვმარტოთ რას ნიშნავს „ვებგვერდი სერვისად“? ეს ნიშნავს იმას, რომ თუკი გაქვს ბიზნესი ან ბიზნეს იდეა და გჭირდება ეფექტური ვებგვერდი ინტერნეტ სივრცეში წარმატებით პოზიციონირებისთვის, სულაც არ არის საჭირო გარისკვა და მრავალათასიანი პირველადი ინვესტიციის ჩადება ერთჯერადი ვებგვერდის შექმნაში, რომელიც შემდგომში დამატებით საჭიროებს მუდმივ ტექნიკურ დაცვას, გამართვას და განახლებას.
ამის სანაცვლოდ, ძალიან მარტივად, შეგიძლია მოხვიდე „Goodweb“-ში, მოყვე შენი საჭიროებების და სურვილების შესახებ. რის შემდეგაც, ჩვენ დაგიხატავთ ან მზა დიზაინებიდან აგირჩევთ შენს მოთხოვნებზე მორგებულ ვებგვერდის დიზაინს, შეგირჩევთ  ფუნქციონალს, მივაბავთ ჩვენ მიერ შექმნილ სისტემას და ყველაფერთან ერთად, ავიღებთ შენი საიტის მუდმივ ტექნიკურ გამართვაზე პასუხისმგებლობას. რა დარჩა? მხოლოდ ის რომ, შენმა ვებგვერდმა იხილოს ინტერნეტის დღის შუქი, ამას კი სულ რამდენიმე წუთში, ჩვენი სერვისის წყალობით ვახერხებთ. სერვისით, რომელიც ყველას  სასიამოვნოდ გაოცებულს ტოვებს ჩვენთან ურთიერთობის შემდეგ, რადგან  მანამდე არავის წარმოუდგენია მსგავსი რეალობის არსებობა, ილუზიაშიც კი.
შენი ვებგვერდის ხარჯი კი იქნება მხოლოდ ყოველთვიური ფიქსირებული თანხა, 29-დან 59 ლარამდე, რომელსაც გადაიხდი მანამ, სანამ გექნება ეს ბიზნესი ან ვებგვერდის ქონის სურვილი და საჭიროება. წლიური თანხის წინასწარ დაფარვის შემთხვევაში კი სერვისზე მიიღებ დამატებით 15%-იან ფასდაკლებას. რა შეიძლება იყოს ამაზე კომფორტული? თუ გავითვალისწინებთ იმასაც, რომ ჩვენი სერვისით სარგებლობისას დამატებით იღებ ისეთ ბენეფიტებს, როგორიცაა ტექსტური რეკლამა ქართულ, რეიტინგულ ბიზნეს პორტალებზე, კორპორაციული ელ.ფოსტა შენი ბიზნესისთვის, მარკეტინგული მხარდაჭერა და სხვა..
და რა რჩება მიზეზი, რის გამოც უნდა მიმართო ვებგვერდის მიღების ძველ ხარჯიან მეთოდს და არა მის ეფექტურ, ინოვაციურ ალტერნატივას? თუ პასუხს იპოვი, ჩვენც გაგვაგებინე!

გამოიწერე Event

დაინტერესდი?

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top