10აგვ 2017 შეამოწმე შენი ვებგვერდის ჯანმრთელობა უფასოდ!
ალბათ, გსმენიათ - „მთავარია ვებგვერდი იყოს ჯანმრთელი“-ო და მართლაც, ვებგვერდი თუ ავად გაგიხდათ, მტრისას, მისი შემდგომ ფეხზე დაყენება მარტივი საქმე, სულაც არ გახლავთ. ამისთვის დაგჭირდებათ ექიმის ჩართულობა, ანალიზები, მკურნალობა. რის შემდეგაც ის ან გამოკეთდება ან არა. დამოკიდებულია იმაზე, რამდენად დროულად მოხდება დაავადების იდენტიფიცირება.

შესაძლოა ავადმყოფობამ მისი სიკვდილი არ გამოიწვიოს, თუმცა ნამდვილად შეუძლია შეგიქმნათ სერიოზული პრობლემები და მნიშვნელოვნად დააზიანოს კომპანიის იმიჯი მომხმარებლის აღქმაში, რადგან დღეს, როცა, ხელოვნური ინტელექტი საკუთარ ენას ქმნის და ადამიანები მარსის კოლონიზაციას ვგეგმავთ, არავინ ელოდება, რომ ბიზნეს ვებგვერდი შესაძლოა იყოს გაუმართავი, მოუხერხებელი და პრობლემული.

და მართლაც, რა ღირებულება აქვს 21-ე საუკუნეში ვებგვერდს, რომელსაც შედეგი არ მოაქვს, არ ქმნის დადებით შთაბეჭდილებას, არ ეხმარება მომხმარებელს გადაწყვეტილების მიღებაში, თქვენ კი - გაყიდვების სტიმულირებაში? ალბათ, არანაირი!

სწორედ ამიტომ, კომპანია “Goodweb”-ი, როგორც ყოველთვის, მოგევლინათ ყველასთან გამორჩეული შეთავაზებით და გთავაზობთ თქვენი ვებგვერდის „ჯანმრთელობის“ დიაგნოსტირებას სრულიად უფასოდ! თქვენ უბრალოდ, გვიგზავნით თქვენს დომენს, ჩვენი სპეციალისტები იწყებენ მუშაობას, 3 დღეში გიკავშირდებათ ჩვენი წარმომადგენელი და გაცნობთ საბოლოო დასკვნას. რის შემდეგაც თქვენ ზუსტად იცით:

  • იტვირთება თუ არა ის საკმარისად სწრაფად
  • რამდენად დაცულია
  • გამართულია თუ არა ტექნიკურად
  • ერგება თუ არა ყველა მოწყობილობას
  • რამდენად სწორად არის დაგეგმილი მისი სტრუქტურა
  • მარტივია თუ არა ნავიგაცია ვიზიტორისთვის
  • იწვევს თუ არა მომხმარებლის ქმედებას
  • გამართულია თუ არა ტექსტური და შინაარსობრივი მხარე

ასე რომ, გამოიყენეთ შანსი! ნუ გარისკავთ, დროულად დაინტერესდით შესაძლო ან არსებული პრობლემების იდენტიფიცირებით, მაქსიმუმამდე გაზარდეთ თქვენი ვებგვერდის ეფექტურობა და თქვენი კომპანიის წარმატების მაჩვენებელი ინტერნეტ სივრცეში!

გაინტერესებთ როგორ?

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top