02აგვ 2017 როცა ხარ შორსმჭვრეტელი!
შორსმჭვრეტელობა, ეს არის შესანიშნავი უნარი, იმოგზაურო დროში და წინასწარ განსაზღვრო მოვლენების განვითარების სავარაუდო გზები და შედეგები. შემდგომ კი ამ ნააზრევზე დაყრდნობით მიიღო საუკეთესო გადაწყვეტილებები შენთვის და შენი ბიზნესისთვის! გეტყვით მეტსაც, “Goodweb”-ში შორსმჭვრეტელ ადამიანად მიგვაჩნია ყველა, ვინც ჩვენთან თანამშრომლობს!

ალბათ, იკითხავთ რატომ.. პირველ რიგში იმიტომ, რომ ესენი არიან ადამიანები, რომლებიც ვებგვერდის მიღების სხვადასხვა გზიდან ირჩევენ გრძელვადიან პერიოდში ყველაზე მოსახერხებელ ვარიანტს.

დღეს, მუდმივად ცვალებად სამყაროში, სადაც ყველა პროცესი გამარტივებისკენ მიდის, ვებგვერდი სერვისად არის ის, რაც თანამედროვე განვითარების ტენდენციებს ყველაზე მეტად უწყობს ფეხს. მეორეც, ვებგვერდი ეს არის ინსტრუმენტი, რომელსაც მუდმივი ზრუნვა სჭირდება. ჩვენ შემთხვევაში კი მისი დაცვა და განახლება შედის იმ სერვისში და ღირებულებაში, რომელსაც მომხმარებელი ყოველთვიურად იხდის. ამასთან, ვებგვერდის სერვისის სახით მიღება, შესაძლებლობას გაძლევს თანამშრომლობა გაწყვიტო მაშინ, როცა აღარ გექნება საიტის ქონის სურვილი ან საჭიროება და ეს სულაც არ იქნება დაკავშირებული რისკებთან და დანაკარგებთან.

სწორედ ამიტომ, ჩვენი ხედვები, გათვლები და თითოეული შეთავაზება, მათ შორის მიმდინარე საზაფხულო შეთავაზებაც: ვებგვერდს + ბრენდინგი, სწორედ შორსმჭვრეტელ ადამიანებზე და მათ საჭიროებებზეა აგებული.

კერძოდ, აღნიშნული შეთავაზება გულისხმობს სასურველი ვებგვერდის და ბრენდინგის მიღებას ზაფხულის პერიოდში, დასვენების პარალელურად, რაც ნიშნავს იმას, რომ, გარდა იმისა, რომ მომხმარებელი იღებს ძვირადღირებულ პროდუქტს ხელმისაწვდომ ფასად და იყენებს შანსს, რომელიც მომავალში აღარ განმეორდება, ის იყენებს პასიურ პერიოდს ეფექტურად იმისთვის, რომ სექტემბრის თვეში, როცა მომხმარებელი, კონკურენტები და მთლიანად ბაზარი ერთდროულად აქტიურდება, იყოს მზადყოფნაში და ჰქონდეს პიზიციონირებისთვის აუცილებელი ინსტრუმენტები.

ასე რომ, თუკი თვლი, რომ გაქვს ეს მნიშვნელოვანი თვისება და ამავდროულად გჭირდება ეფექტური ვებგვერდი და ბრენდინგი შენი საქმიანობისთვის, „Goodweb”-ი იდეალური ადგილია შენი მიზნების განსახორციელებლად!

დაგვიკავშირდი

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top