05მაი 2017 „განახორციელე საკუთარი ოცნება, რომ სხვამ არ დაგიქირავოს საკუთარი ოცნების განსახორციელებლად!“
თუკი ხარ სტუდენტი და გაქვს საინტერესო ბიზნეს იდეა, სტუდენტობა სწორედ ის პერიოდია, როცა საფუძველი უნდა ჩაუყარო საკუთარ წარმატებას და დაიწყო აქტიური სვლა მიზნისკენ. რაც უფრო სწრაფად გადადგამ პირველ ნაბიჯებს, მით უფრო მალე მიიღებ შედეგს და მით უფრო მალე შეასხამ ფრთებს საკუთარ ოცნებებს, თუმცა ალბათ იკითხავთ როგორ? საკუთარი ბიზნესის დაწყებას ხომ პირველადი ინვესტიცია სჭირდება? სტუდენტისთვის კი ეს, ხშირად, შეუძლებელია.
სწორედ ამ საჭიროებაზე დაყრდნობით კომპანია “Goodweb”-ში გაჩნდა იდეა სტუდენტების მხარდამჭერი პროგრამის “Skillers”-ის შექმნისა. პროგრამის, რომელშიც ყველა მონაწილე გამარჯვებულია! მონაწილეობისთვის კი აუცილებელია მხოლოდ სტუდენტური ჟინი, ბიზნეს იდეა და გასაყიდი პროდუქტი.
კერძოდ, კომპანია “Goodweb”-ი, ნებისმიერ სტუდენტს სთავაზობს ონლაინ პლატფორმას, ინტერნეტ მაღაზიას საკუთარი ბიზნესის განსახორციელებლად. ამასთან, პროგრამაში ჩართული თითოეული მონაწილე მიიღებს დამატებით ისეთ ბენეფიტებს, როგორიცაა: 3 თვიანი ინტერნეტ მარკეტინგული მხარდაჭერა; ტრენინგები გაყიდვებში, მარკეტინგსა და ვებ ადმინისტრირებაში; ყველა საჭირო ინფორმაცია ბიზნესის დასაწყებად და “Startupbeats”-ის ღონისძიებაზე დასწრების შესაძლებლობა.
პროგრამის მხარდამჭერები არიან ინოვაციების სააგენტოს პროექტი „სტარტაპ მეგობრული“,  პირველი ქართული ინტერნეტ ჟურნალი ბიზნესზე „Marketer.ge“, საერთაშორისო ეკონომიკის სკოლა “ISET”-ი, ტელევიზია „მაესტრო“ და ნიუს პორტალი „Trendbook.ge“. პროგრამა გაიხსნება მასშტაბური ღონისძიებით 21 მაისს 15:00 საათზე, ტექნოპარკში. იმისთვის, რომ მოხვდეთ აღნიშნულ ღონისძიებაზე და მიიღოთ თქვენი წარმატების შანსი, აუცილებელია შეავსოთ აპლიკაცია http://students.goodweb.ge/ , დაესწროთ ღონისძიებას და დარეგისტრირდეთ პროგრამაზე.
ნუ დაკარგავ დროს! აქციე იდეა ბიზნესად, გახდი დამოუკიდებელი და შექმენი საკუთარი წარმატების ისტორია სტუდენტობიდან!


პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top