28აპრ 2017 გაიგე რატომ არის „ონლაინ ჩეთი“ საუკეთესო შესაძლებლობა შენი ვებგვერდისთვის!
21-ე საუკუნის ტექნოლოგიურმა რევოლუციამ და ინტერნეტის როლის და მნიშვნელობის ყოველდღიურმა ზრდამ განაპირობა ის, რომ ნებისმიერი ბიზნესი ცდილობს ფეხი აუწყოს ტენდენციებს და დააპოზიციონიროს საკუთარი საქმიანობა იქ, სადაც მას მომხმარებელი ყველაზე მეტად ელის. შესაბამისად, მუდმივად იცვლება რეალობა, მოთხოვნები და იქმნება უამრავი ინსტრუმენტი და ფუნქციონალი, იმისთვის, რომ საკომუნიკაციო არხები გახდეს ბევრად მარტივი, ეფექტური და კომფორტული როგორც მომხმარებლისთვის, ისე თავად ბიზნესისთვის.

ამის კარგი მაგალითია ონლაინ ჩეთის ფუნქციონალი ბიზნეს ვებგვერდებზე. მაშინ, როდესაც ოფისებიც და სატელეფონო ხაზებიც ხშირად გადატვირთულია და მომხმარებელს უწევს რიგში დგომა ან სატელეფონო ოპერატორის ლოდინი, მონოტონური მელოდიის ფონზე, საუკეთესო გამოსავალი ონლაინ ჩეთის გამოყენებაა. ეს არის მარტივი მექანიზმი, რომლის გამოყენებითაც ნებისმიერ დროს, სასურველი წერტილიდან არის შესაძლებელი კომპანიასთან დაკავშირება და კომპეტენტური პირისგან საჭირო ინფორმაციის მიღება. აღსანიშნავია, რომ ამ ტიპის კომუნიკაცია ხასიათდება მეტი უშუალობით, სისწრაფით, სიმარტივით და ეფექტურობით.

დღეს სულ უფრო და უფრო მეტი წამყვანი კომპანიის ვებგვერდზე შეხვდებით ამ ტიპის სერვისს. კომპანია „Goodweb“-ი გთავაზობთ მარტივ შესაძლებლობას ჩააინტეგრიროთ ონლაინ ჩეთის ფუნქციონალი თქვენს ვებგვერდზე, თვეში სულ რაღაც 25 ლარად. ხოლო თუ „Goodweb“-ის უშუალო მომხარებელი ხართ, აღნიშნული სერვისის ღირებულება თვეში მხოლოდ 10 ლარია. გაზარდეთ თქვენი ვებგვერდის ჩართულობა ონლაინ ჩეთის ფუნქციონალის დამატებით და გააუმჯობესეთ კომუნიკაციის ხარისხი თქვენს მომხმარებლებთან.

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top