06მარ 2017 დაიხუნძლეთ საჩუქრებით “Goodweb”-ის ახალი აქციის ფარგლებში!
უცნაურია და ფიქრობთ, კიდევ რა შეიძლება გაჩუქოთ კომპანიამ, რომელიც ისედაც, ისეთ ძვირადღირებულ პროდუქტს, როგორიცაა ვებგვერდი, ინტერნეტ მაღაზია თუ რეკლამა, სერვისად თვეში 19-დან 59 ლარამდე გთავაზობთ.
თუმცა, ჩვენ ამაზე გაჩერებას არ ვაპირებთ, რადგან გვსურს ყველა პირობა შევქმნათ და მაქსიმალურად ხელმისაწვდომი გავხადოთ ეს სერვისები ნებისმიერი ადამიანისთვის და დავეხმაროთ ყველას საკუთარი   იდეის განხორციელებასა და წარმატების მიღწევაში. რადგან სწორედ ჩვენი მომხმარებლების წარმატებაა ჩვენი მთავარი მიზანი და ამოცანა.

მაშ ასე, “Goodweb”-ი  გთავაზობთ აქციას, რომლის ფარგლებშიც ვებგვერდის ან ინტერნეტ მაღაზიის არჩევის შემთხვევაში მიიღებთ რამდენიმე პირობას და მრავალფეროვანი საჩუქრების სიას. სია აერთიანებს ინტერნეტ სივრცეში პოზიციონირებისთვის ისეთ აუცილებელ სერვისებს, როგორიცაა: ვებგვერდის დიზაინი, მისი ადმინისტრირება, ტექსტური რეკლამა რეიტინგულ ბიზნეს პორტალებზე, უამრავი, თქვენს საჭიროებაზე მორგებული ფუნქციონალი, სოციალური მედიის მართვა და ფასდაკლებები სხვადასხვა ვებგვერდის ბანერებსა და სტატიებზე.

ამასთან, ვინც კარგად არ იცნობს ჩვენს მომსახურებას, შესაძლოა არ იცის, რომ ჩვენი მომსახურება, რომელიც პაკეტებშია თავმოყრილი და გათვლილია ნებისმიერ ადამიანსა თუ ბიზნესზე, ისედაც აერთიანებს თავის თავში დამატებით ისეთ ძვირადღირებულ სერვისებსა და ბენეფიტებს, როგორიცაა, ქვე დომენი, სერვერის ღირებულება, საიტის მუდმივი დაცვა და განახლება, მარკეტინგული მხარდაჭერა, კორპორაციული ელ.ფოსტა თუ სხვა მრავალი სიკეთე ერთად, ერთ კომპლექსურ სისტემაში.
ასე რომ, თქვენ მხოლოდ ისღა დაგრჩენიათ მოუყაროთ თავი საკუთარ განუხორციელებელ იდეებს, ან განავითაროთ თქვენი არსებული საქმიანობა ახალ,  ნებისმიერი ბრენდისთვის მეტად სოლიდურ სივცეში და თავად გადადგათ ნაბიჯი მომავალი წარმატებებისა და წინსვლისკენ. შეავსეთ ჩვენი მარტივი აპლიკაცია, მიიღეთ საჩუქრები და შეაბიჯეთ ინტერნეტ სივრცის მრავალფეროვან სივრცეში,  ყოველგვარი დაბრკოლებების გარეშე, “Goodweb”-ის დახმარებით.

აქცია გრძელდება 20 მარტამდე!
არ გაუშვა შანსი მიიღო საჩუქრები და უამრავი შესაძლებლობა!


პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top