23იან 2017 მარკეტინგული რჩევები StartUp - ებისთვის
დაიწყეთ თქვენი იდეის განხორციელება? უკვე აწარმოებთ პროდუქტს ან მომსახურებას? გილოცავთ! პირველი ნაბიჯი გადადგმულია..
ახლა კი საჭიროა ინფორმაცია თქვენი საქმიანობის შესახებ მიიტანოთ ფართე აუდიტორიამდე და გაზარდოთ მომხმარებლების რიცხვი. 

GOODWEB წარმოგიდგენთ იდეებს, რომლის დახმარებითაც შეგიძლიათ აამუშავოთ მარკეტინგი.

•    ჩამოაყალიბე გრძელვადიანი და მოკლევადიანი მიზნები, გეგმები, სტრატეგიები და ამოცანები.
•    აწარმოე ბლოგი და გააზიარე სასარგებლო ინფორმაცია ყოველკვირეულად.
•    შექმენი ეფექტური web გვერდი
•    აწარმოე მიმდინარე კრეატიული იდეების სია.
•    შეისწავლე ბაზარი, დააკვირდი რა მუშაობს და რა - არა.
•    გაწერე ბიუჯეტი.
•    დააკვირდი ტენდენციებს და იყავი მოქნილი.
•    იფიქრე როგორც მომხმარებელმა.
•    წაიკითხე პოპულარული ბიზნეს წიგნები შთაგონებისთვის.
•    შექმენი და მართე საკუთარი Facebook და Instagram გვერდები.
•    დარეგისტრირდი Twitter-ზე, Linkedin-ზე, Pinterest-ზე, Google +-ზე.
•    გამოიყენე და მართე რეკლამა სოციალურ ქსელებში.
•    აწარმოე შედეგების ანალიზი.
•    შექმენი არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ბაზა.
•    დააგზავნე სარეკლამო ბიულეტენები იმეილით.
•    შესთავაზე მომხმარებლებს ფასდაკლებები და სპეციალური შეთავაზებები.
•    გაეცი საჩუქრები.
•    სთხოვე მომხმარებლებს რეკომენდაციები და უკუკავშირი.
•    წამოიწყე ან დაასპონსორე ადგილობრივი ღონისძიება.
•    მიეცი ინტერვიუ სხვადასხვა ჟურნალს, პოდკასტს ან ტელევიზიას.
•    გამოიყენე SEO ოპტიმიზაცია.
•    გამოიყენე Google Adwords.
•    გამოიყენე Remarketing.
•    ითანამშრომლე სხვა ბიზნეს კომპანიებთან.
•    დაყავი შენი მიზნობრივი აუდიტორია არსებულ და ახალ მომხმარებლებად და თითოეულისთვის ინდივიდუალურად მიმართე აქტივობები.
•    დააყენე მთვლელი თქვენს ვებ გვერდზე და დააკვირდი და გააანალიზე აუდიტორიის ქცევა.
•    დაესწარი თემატურ ღონისძიებებს.
•    გადაუხადე მადლობა თქვენს მომხმარებლებს.
•    ჩაატარე ინტერნეტ ვორქშოფი, სემინარი ან ტრეინინგი.
•    განათავსე სტატია გავლენიან ვებგვერდზე.
•    დაწერე პრეს რელიზები.
•    გამოიყენე ვიდეოები თქვენი ბიზნესის წარსადგენად და სიახლეების გასავრცელებლად.
•    შესთავაზე სხვა კომპანიებს თანამშრომლობის პარტნიორული პროგრამა.
•    და რაც მთავარია, ყოველ დღე იხელმძღვანელე ფასეულობებით და იფიქრე განსხვავებულად!

ან მოგვმართეთ და ჩვენ დაგეხმარებით ამ ყველაფრის ეფექტურად დაგეგმვასა და განხორციელებაში

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top