ახლა კი საჭიროა ინფორმაცია თქვენი საქმიანობის შესახებ მიიტანოთ ფართე აუდიტორიამდე და გაზარდოთ მომხმარებლების რიცხვი.
GOODWEB წარმოგიდგენთ იდეებს, რომლის დახმარებითაც შეგიძლიათ აამუშავოთ მარკეტინგი.
• ჩამოაყალიბე გრძელვადიანი და მოკლევადიანი მიზნები, გეგმები, სტრატეგიები და ამოცანები.
• აწარმოე ბლოგი და გააზიარე სასარგებლო ინფორმაცია ყოველკვირეულად.
• შექმენი ეფექტური web გვერდი
• აწარმოე მიმდინარე კრეატიული იდეების სია.
• შეისწავლე ბაზარი, დააკვირდი რა მუშაობს და რა - არა.
• გაწერე ბიუჯეტი.
• დააკვირდი ტენდენციებს და იყავი მოქნილი.
• იფიქრე როგორც მომხმარებელმა.
• წაიკითხე პოპულარული ბიზნეს წიგნები შთაგონებისთვის.
• შექმენი და მართე საკუთარი Facebook და Instagram გვერდები.
• დარეგისტრირდი Twitter-ზე, Linkedin-ზე, Pinterest-ზე, Google +-ზე.
• გამოიყენე და მართე რეკლამა სოციალურ ქსელებში.
• აწარმოე შედეგების ანალიზი.
• შექმენი არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ბაზა.
• დააგზავნე სარეკლამო ბიულეტენები იმეილით.
• შესთავაზე მომხმარებლებს ფასდაკლებები და სპეციალური შეთავაზებები.
• გაეცი საჩუქრები.
• სთხოვე მომხმარებლებს რეკომენდაციები და უკუკავშირი.
• წამოიწყე ან დაასპონსორე ადგილობრივი ღონისძიება.
• მიეცი ინტერვიუ სხვადასხვა ჟურნალს, პოდკასტს ან ტელევიზიას.
• გამოიყენე SEO ოპტიმიზაცია.
• გამოიყენე Google Adwords.
• გამოიყენე Remarketing.
• ითანამშრომლე სხვა ბიზნეს კომპანიებთან.
• დაყავი შენი მიზნობრივი აუდიტორია არსებულ და ახალ მომხმარებლებად და თითოეულისთვის ინდივიდუალურად მიმართე აქტივობები.
• დააყენე მთვლელი თქვენს ვებ გვერდზე და დააკვირდი და გააანალიზე აუდიტორიის ქცევა.
• დაესწარი თემატურ ღონისძიებებს.
• გადაუხადე მადლობა თქვენს მომხმარებლებს.
• ჩაატარე ინტერნეტ ვორქშოფი, სემინარი ან ტრეინინგი.
• განათავსე სტატია გავლენიან ვებგვერდზე.
• დაწერე პრეს რელიზები.
• გამოიყენე ვიდეოები თქვენი ბიზნესის წარსადგენად და სიახლეების გასავრცელებლად.
• შესთავაზე სხვა კომპანიებს თანამშრომლობის პარტნიორული პროგრამა.
• და რაც მთავარია, ყოველ დღე იხელმძღვანელე ფასეულობებით და იფიქრე განსხვავებულად!
• აწარმოე ბლოგი და გააზიარე სასარგებლო ინფორმაცია ყოველკვირეულად.
• შექმენი ეფექტური web გვერდი
• აწარმოე მიმდინარე კრეატიული იდეების სია.
• შეისწავლე ბაზარი, დააკვირდი რა მუშაობს და რა - არა.
• გაწერე ბიუჯეტი.
• დააკვირდი ტენდენციებს და იყავი მოქნილი.
• იფიქრე როგორც მომხმარებელმა.
• წაიკითხე პოპულარული ბიზნეს წიგნები შთაგონებისთვის.
• შექმენი და მართე საკუთარი Facebook და Instagram გვერდები.
• დარეგისტრირდი Twitter-ზე, Linkedin-ზე, Pinterest-ზე, Google +-ზე.
• გამოიყენე და მართე რეკლამა სოციალურ ქსელებში.
• აწარმოე შედეგების ანალიზი.
• შექმენი არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ბაზა.
• დააგზავნე სარეკლამო ბიულეტენები იმეილით.
• შესთავაზე მომხმარებლებს ფასდაკლებები და სპეციალური შეთავაზებები.
• გაეცი საჩუქრები.
• სთხოვე მომხმარებლებს რეკომენდაციები და უკუკავშირი.
• წამოიწყე ან დაასპონსორე ადგილობრივი ღონისძიება.
• მიეცი ინტერვიუ სხვადასხვა ჟურნალს, პოდკასტს ან ტელევიზიას.
• გამოიყენე SEO ოპტიმიზაცია.
• გამოიყენე Google Adwords.
• გამოიყენე Remarketing.
• ითანამშრომლე სხვა ბიზნეს კომპანიებთან.
• დაყავი შენი მიზნობრივი აუდიტორია არსებულ და ახალ მომხმარებლებად და თითოეულისთვის ინდივიდუალურად მიმართე აქტივობები.
• დააყენე მთვლელი თქვენს ვებ გვერდზე და დააკვირდი და გააანალიზე აუდიტორიის ქცევა.
• დაესწარი თემატურ ღონისძიებებს.
• გადაუხადე მადლობა თქვენს მომხმარებლებს.
• ჩაატარე ინტერნეტ ვორქშოფი, სემინარი ან ტრეინინგი.
• განათავსე სტატია გავლენიან ვებგვერდზე.
• დაწერე პრეს რელიზები.
• გამოიყენე ვიდეოები თქვენი ბიზნესის წარსადგენად და სიახლეების გასავრცელებლად.
• შესთავაზე სხვა კომპანიებს თანამშრომლობის პარტნიორული პროგრამა.
• და რაც მთავარია, ყოველ დღე იხელმძღვანელე ფასეულობებით და იფიქრე განსხვავებულად!
ან მოგვმართეთ და ჩვენ დაგეხმარებით ამ ყველაფრის ეფექტურად დაგეგმვასა და განხორციელებაში