13იან 2017 ნუ მოკლავ იდეას, ანუ როგორ ვაქციოთ იდეა ფულად?
დაგითვლიათ როდესმე რამდენი იდეა მოგსვლიათ თავში, თუნდაც შხაპის მიღების დროს და შხაპის დასრულებამდეც კი გამოგიტანიათ მისთვის „ვერ განხორცილების“  ვერდიქტი? ალბათ არა. იმისთვის თუ მიგიქცევიათ როდესმე ყურადღება რამდენჯერ ჩაგიკლავთ ჩანასახშივე გენიალური იდეები, იმის გამო რომ თქვენი ტვინის მეორე ნაწილი ავტომატურად უამრავ „მაგრამ“-ს გამოიძახებს და გაშლის თქვენს თვალწინ დაბრკოლებების და ბარიერების სახით.  სწორედ ეს უამრავი „მაგრამ“ არის თქვენი იდეის პირველი მკვლელი, იდეის, რომელსაც შეუძლია არამხოლოდ თქვენთვის, არამედ სხვებისთვისაც კეთილდღეობის მოტანა.

დღეს, როდესაც მსოფლიო ერთ დიდ ვირტუალურ ყუთშია მოთავსებული, სადაც ინტერნეტის უხვი მდინარეები მოედინება, სადაც ყველანი ერთხმად ვთანხმდებით უსაზღვრო და უკიდეგანო შესაძლებლობებზე, არასწორია დაბრკოლებებზე არათუ საუბარი, არამედ ფიქრიც კი.

ინტერნეტ მაღაზია ცხოვრების და ბიზნესის წარმოების გამარტივების ნათელი მაგალითია. წარმოიდგინეთ, გაქვთ იდეა, რომლის კომერციული რეალიზება შეგიძლიათ. რას ელოდებით? გვიხარია თუ ჩვენ გველოდებოდით, რადგან ზუსტად GOODWEB-ის ინოვაციური სერვისი გაძლევთ საშუალებას მარტივად, უმოკლეს დროში, ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე თქვენს იდეას ფრთები შეასხათ, ფართოდ გაშალოთ  და შემოუფრინოთ მთელს საქართველოს. დიახ, მთელ საქართველოს, თქვენ შეძლებთ გაყიდოთ ყველგან და ყველასთვის, ნებისმიერი წერტილიდან. იდეის პარალელურად, აქამდე თუ უამრავი დამაბრკოლებელი „მაგრამ“ ჩნდებოდა თქვენს თავში, GOODWEB - ის რევოლუციური შესაძლებლობა ყველა მათგანს საპნის ბუშტივით წამის მეასედებში გააქრობს.

როგორ? აი ზუსტად ასე: თქვენზე მხოლოდ იდეაა, დანარჩენ დეტალებს კი ჩვენ მიგიხედავთ. ჩვენ ვიფიქრებთ ყველაფერზე თქვენ ნაცვლად. თქვენ ისეთ რუტინულ რაღაცებზეც კი არ მოგიწევთ ფიქრი, თუ რომელ ბანკს რა საპროცენტო განაკვეთი აქვს ვებ-გვერდზე ბარათით გადახდის შემთხვევაში. ამ ყველაფერს ჩვენ მოგიგვარებთ და მოგაწვდით გამართულ, ინტერნეტ კომერციისთვის ყველა საჭირო რესურსით უზრუნველყოფილ, სრულფასოვან და მარტივად სამართავი პანელის მქონე ინტერნეტ მაღაზიის სერვისს 1 დღეში. და ეს ყველაფერი, მხოლოდ თვეში 59 ლარად, პირველადი ინვესტიციის გარეშე.

თქვენ შეგიძლიათ უკვე არსებული ბიზნესი დაარეპორტიროთ და შეუქმნათ მას ანალოგი, ახალი შესაძლებლობით ინტერნეტში. ამით კი ის გახადოთ უფრო წარმატებული, მოთხოვნადი და ხელმისაწვდომი ნებისმიერი წერტილიდან.

ისღა დაგრჩენიათ, დაკეტოთ ონკანი, მოუყაროთ შხაპის მიღების თუ სხვა დროს მოსულ იდეებს თავი, განდევნოთ ყველა დამაბრკოლებელი „მაგრამ“ GOODWEB-ის ინოვაციური სერვისის წყალობით და დაიწყოთ თქვენი ბიზნესის შემოსავლის და კმაყოფილი მომხარებლების რაოდენობის თვლა. თქვენ ხომ ამ შესაძლებლობით მათ მიეცით ის, რაც სურდათ და დაუზოგეთ ყველაზე ძვირფასი - დრო.

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top