28დეკ 2016 რა არის კორპორატიული ელ-ფოსტა და რა სიკეთეები გააჩნია მას?
კორპორატიული ელ-ფოსტა არის ვირტუალური სამყაროს ნაწილი, რომელიც ვირტუალურ ფოსტალიონს მიაქვს ადრესატამდე.

ჩვენ, დედამიწელებმა დიდი ხანია გავაცნობიერეთ, რომ ჩვენი ცხოვრება აღარ ეკუთვნის მხოლოდ ერთ სამყაროს, იგი ორ სამყაროს შორის მიედინება - რეალურსა და ვირტუალურში.

ორივე სამყაროში ვარსებობთ, ორივე სამყაროში ვმოქმედებთ, მხოლოდ ორი განხსვავებით - დროისა და საზღვრების.

რეალურ სამყაროში არსებობს ჩარჩოები, დოგმები, რასაც ვერ ვიტყვით ვირტუალურ სამყაროზე. ინტერნეტმა და ტექნოლოგიურმა შესაძლებლობებმა გაარღვიეს ყველა სივრცე, გადალახეს ყველა საზღვარი, გადაიარეს ცხრა მთა და ცხრა ზღვა. ელექტრნონული მეილიც ამის ნათელი მაგალითია. დღეს, მისი საშუალებით კომპანიები ერთმანეთს უცვლიან საჭირო ინფორმაციებსა და ფაილებს, იყენებენ კომინუკაციისთვის, არამხოლოდ პარტნიორებთან, არამედ მომხმარებელთან ურთიერთობაში. სწორედ კორპორატიული მეილი არის ყველაზე საჭირო და ეფექტური ინსტრუმენტი e-mail მარკეტიგის დროსაც.

წარმოიდგინეთ, ადრე მტრედები ისე ჰყავდათ გაწვრთნილი რომ წერილებს ატანდნენ ხოლმე. შემდგომ პერიოდში, მალემსრბოლებს გადასცეს ეს მისია და ნივთების, დოკუმენტების გადატანც კი დააკისრეს. ეს დროის რამხელა რესუსრს მოითხოვდა და რამდენად აფერხებდა პროცესებს, ალბათ, დღევანდელი დედამიწელისთვის ცოტა უსიამოვნო გასააზრებელიც კი არის.

წარმოიდგინეთ, დაგეგმეთ კორპორატიული წვეულება, რომლისთვისაც მთელი წელი ემზადებოდით, სტუმრების მოსაწვევები კი მტრედებს გაატანეთ. რა მოხდება? არაფერი, უბრალოდ, მოგიწევთ მარტო გაერთოთ წვეულებაზე, ჯილდოებიც საკუთარ თავს გადასცეთ და მადლობაც თქვენს თავს გადაუხადოთ, უარეს შემთხვევაში, თქვენ თავთან შეიძლება ცეკვაც კი მოგიწიოთ. რატომ? იმიტომ რომ დროულად არ მივიდა, ან საერთოდაც არ მივა თქვენი გზავნილი ადრესტამადე.

ხუმრობა იქეთ იყოს და დღესდღეობით, ბევრი კომპანია სწორედ რომ ელექტრონულ ელ-ფოსტას იყენებს სასურველი ინფორმაციის თუ მოსაწვევების დასაგზავნად პარტნიორებთან.

კორპორატიული ელ-ფოსტა არის ის, რაც პროფესიონალთან და საქმიანთან ერთად, ოფიციალურ და ტრენდდულ სტატუსს მოგანიჭებთ. რაც მთავარია დაგიზოგავთ ყველაზე ძვირფასს - დროს, ასე სწრაფადმავალ მსოფლიოში.

ნუ გადადებთ, გადაიარეთ ცხრა მთა და ცხრა ზღვა ზუსტად რამდენიმე წამში. დაგვიკავშირდით და გახსენით თქვენი კორპორატიული მეილი, ეს მართლაც კრიტიკულად მნიშვნელოვანია თქვენი საქმიანობის კორპორატიული კულტურისთვის.

დაიწყე საქმე როგორც ნადვილ ბიზნეს შეეფერება
დაგვიკავშირდი და გახსენი კორპორატიული ელ-ფოსტა
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top