28დეკ 2016 რა არის დომენი და რა სარგებლობა მოაქვს მას?
დომენი არის ინტერნეტ მისამართის უნიკალური დასახელება, რომელიც მიუთითებს თქვენს საიტზე ან ელექტრონულ მისამართზე.

წარმოიდგინეთ, დაიბადეთ და თქვენმა მშობლებმა თუ ბებია - ბაბუებმა სახელი არ დაგარქვეს. რა მოხდება? თქვენ გაგიჭირდებათ ხალხში ინტეგრაცია, ხალხს კი თქვენთან ურთიერთობა. ბაღში, სკოლაში, უნივერსიტეტში თუ სამსახურში არ ეცოდინებათ როგორ მოგმართონ, მათ მოუნდებათ თქვენთან თამაში, აზრის გაცვლა, რაღაც საკითხზე საუბარი, მაგრამ ვერ მიხვდებიან როგორ მოგმართონ, მოგძებნონ, გიკითხონ, ან საერთოდ როგორ მიახვედრონ სხვას ვისზეა საუბარი.

ასეა დომენიც, წარმოიდგინეთ, მოგივიდათ მაგარი იდეა, გადაწყვიტეთ მისი სისრულეში მოყვანა, დაარეგისტრირეთ ბიზნესი, შემოიკრიბეთ საუკეთესო გუნდი და დაიწყეთ ბაზარზე მოღვაწეობა სახელის გარეშე ინტერნეტში. რა თქმა უნდა, თქვენც ხვდებით, ამ შემთხვევაში ბიზნესი განწირულია, მნიშვნელობა არ აქვს რა მაგარი იდეაც არ უნდა იყოს.

დომენის მეშვეობით თქვენ ადვილად გიპოვნიან ინტერნეტში, ეცოდინებათ თქვენი მისამართი როგორ მოგაგნონ და შეიტყონ ნებისმიერი ინფორმაცია/სიახლე თქვენი საქმიანობის შესახებ, გაცვლიან მომხმარებლები თუ პარტნიორები ერთმანეთში თქვენი ბრენდის შესახებ ინფორმაციას. ინფორმაციული დატვირთვის გარდა, დომენს მარკეტინგული დატვირთვაც აქვს.  ჩვენი გუნდის რჩევაა თქვენი დომენური სახელი თქვენივე ორგანიზაციის სახელს დაემთხვეს ან იყოს მასთან კავშირში, ასე ბევრად გაგიმარტივდებათ ორი კურდღლის ერთად დაჭერა და ბუნებრივად გაადვილებს თქვენი პროდუქტის თუ მომსახურების თქვენს ორგანიზაციასთან კავშირს, ერთდროულად ხდება თქვენი ორგანიზაციის და საქმიანობის არაფორმალური გზით რეკლამირება.

დომენური სახელი გხდით სანდოს, მობილურს, მოქნილს, მიზიდველს, ბრენდულს, საქმიანს, ტექნოლოგიური სიახლეების მიმართ პროგრესულს, ხელმისაწვდომს ყველგან და ყოვლეთვის და ა.შ, სიკეთეების ჩამონათვალი ბევრია. ამიტომ ჯობია აქ გავჩერდეთ, დროს აღარ წაგართმევთ.

დროის ფაქტორი, დომენური სახელის დარეგისტრირებაშიც მნიშვნელოვანია, ამიტომ არ გადადოთ. შეიძლება აღმოაჩინოთ, რომ ზუსტად 1 წუთის წინ ვიღაცამ დაარეგისტრირა თქვენი საქმიანობისთვის ზედგამოჭრილი დომენური სახელი, თქვენ კი დარჩით მის გარეშე. ამიტომ ნუ გადადებთ, დაგვიკავშირდით

მიანიჭე შენს ბიზნეს უნიკალური სახელი ინტერნეტში
დაგვიკავშირდი და გახდი ხელმისაწვდომი და მარტივად მოძებნადი

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top