27იან 2016 GoodWeb - გზა წარმატებული ბიზნესისაკენ!
GoodWeb ინტერნეტ მარკეტინგული კომპანიაა , რომელიც ხელს უწყობს მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარებას, სთავაზობს მათ მაქსიმალურ კომფორტს, დროისა და ხარჯების ეკონომიას და რაც მთავარია, მუდამ ზრუნავს მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე.

გარდა ხარისხიანი ვებ მომსახურებისა, GoodWeb-ის ერთგული მომხმარებლები განებივრებულები არიან ხშირი და საინტერესო სპეციალურ შეთავაზებებით, ფასდაკლებებით, სიურპრიზებითა თუ საჩუქრებით.

ამასთან, ჩვენი გუნდი მუდმივად ზრუნავს მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებასა და თანამედროვე ტექნოლოგიების დანერგვაზე

ალბათ დამეთანხმებით, რომ დღეს “საქმე“ ინტერნეტის გარეშე წარმოუდგენელია. ინტერნეტი ბიზნესის სამომავლო პერსპექტივა კი არ არის, არამედ არსებული რეალობაა, თუ კომპანია საქმიანობის პროცესში არ იყენებს ინტერნეტს, შესაბამისად არ აქვს ვებ-გვერდი, არ აქვს სოციალური ქსელები და არ იყენებს ვებ მეილს... ეს იმას ნიშნავს, რომ კომპანია უბრალოდ არასწორად ეწევა საქმიანობას, ვერ აკმაყოფილებს 21-ე საუკუნის, ინტერნეტ ერის სტანდარტებს.

სწორედ ამიტომ, GoodWeb-მა შეიმუშავა ნებისმიერი ზომის და პროფილის ბიზნესისათვის გათვლილი ვებ მომსახურების პაკეტები. (იხ. www.goodweb.ge)

ჩვენ მომხმარებლებს არ სჭირდებათ დიდი თანხებისა თუ დროის გაღება ვებ-გვერდის მისაღებად, გუდვებში მარტივი რეგისტრაციაც კი საკმარისია იმისათვის, რომ ვებ-გვერდი და სრული ვებ- სერვისი თქვენთვის ხელმისაწვდომი გახდეს. 

თუ თქვენი ბიზნესი ჯერ კიდევ არ არის ინტერნეტში, აღარ დაკარგოთ დრო, დარეგისტრირდით და მიიღეთ საუკეთესო მომსახურება საუკეთესო პირობებით.

გისურვებთ წარმატებებს! 


www.goodweb.ge

Facebook
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top