06ოქტ 2015 Good Way To Build Your Web - GoodWeb
ალბათ ერთხელ მაინც გსმენიათ თქვენი ახლობლებისგან, მეგობრებისგან თუ კოლეგებისგან, რომ  კარგი, ხარისხიანი, გამართული ვებ-გვერდისათვის ძალიან დიდი დრო და ფინანსებია საჭირო.

გარდა იმისა, რომ ეს პროცესი დროში იწელება, დიდ რისკებთანაცაა დაკავშირებული, რადგანაც არის იმის საშიშროება, რომ ვებ-გვერდი არ იქნება ისეთი, როგორიც დამკვეთის მოლოდინები  იყო...

ასევე, კიდევ ერთი რისკია ის, რომ ვებ-გვერდი რაც არ უნდა კარგი იყოს,  დროთა განმავლობაში აუცილებლად დაძველდება (ვიზუალურად თუ ფუნქციონალურად)


ეხლა კი მინდა, უფრო ახლოს გაგაცნობთ GoodWeb-ის პროდუქტი,  რათა კარგად დაგანახოთ ის სარგებელი, რომელსაც, მისი შეძენის შემთხვევაში, მომხმარებელი იღებს და რომ ჩვენთან პრობლემები უბრალოდ არ არსებობს.

დავიწყოთ დროითა და ფინანსებით GoodWeb-ში
ჩვენი მომსახურების მიღება ძალიან მცირე დროს მოითხოვს(სულ რამდენიმე წუთს!), იმისათვის, რომ გახდეთ გუდვების მომხმარებელი, შედიხართ ჩვენს ვებ-გვერდზე- www.goodweb.ge-ზე, ირჩევთ მომსახურების პაკეტს, რეგისტრირდებით, გადიხართ ავტორიზაციას , ახდენთ ანგარიშსწორებას და თქვენ უკვე სარგებლობთ ვებ-გვერდითა და სრული ვებ-სერვისით.
რაც შეეხება ფინანსურ მხარეს, იმისათვის, რომ ვებ-სერვისი ნებისმიერი ზომის ბიზნესისათვის ყოფილიყო ხელმისაწვდომი, ჩვენ მომხმარებლებს შევთავაზეთ საკმაოდ დაბალი ფასები. მომხმარებელი, მომსახურების პაკეტის შესაბამისად, ყოველთვიურად იხდის, 19, 29, 39 ან 49 ლარს.

GoodWeb-ის მომსახურება არ ძველდება. 
ეს ნიშნავს იმას, რომ ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ ჩვენი სერვისის გაუმჯოესებაზე, მუდმივად ვამატებთ ახალ ტრენდურ თუ საჭირო ფუნქციონალებს, მუდმივად ვანახლებთ ჩვენს სისტემას, კიდევ უფრო მიმზიდველს ვხდით ჩვენი მომსახურების პაკეტებს, გარდა მომსახურების პროგრამული მხარისა ვზრუნავთ ვიზუალურ მხარეზეც და მომხმარებლებს მუდმივად ვთავაზობთ ახალ, თანამედროვე და დახვეწილ დიზაინებს, ამ ყველაფერს კი ჩვენი მომხმარებელი დამატებითი ხარჯების გარეშე იღებს.

გახდით ჩვენი მომხმარებელი და მიიღეთ საუკეთესო სერვისი, დარეგისტრირდით!

GoodWeb - Good Way To Build Your Web
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top