14სექ 2015 GoodWeb - Rest- ორატორი
წაიკითხეთ სერგო ავსაჯანიშვილის, GoodWeb -ის გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორის ექსკლუზიური ინტერვიუ ყოველთვიურ ჟურნალ REST - ორატორი-სათვის და გაიგეთ, თუ რატომ შეიძლება იყოს GoodWeb-ი თქვენი ბიზნესის წარმატების საიდუმლო

იხილეთ ნაწყვეტი სტატიიდან:

21-ე საუკუნე ინტერნეტის ხანაა, მსოფლიო აქტიურად იყენებს მას, მთელი მსოფლიო ბაზარი ონლაინ სერვისებზეა მიმართული: ქმნიან, აპიარებენ, ყიდიან... ახალი თაობაც ადაპტირებულად ხვდება ინოვაციებს. ისინი ჩვენზე ბევრად მარტივად ითვისებენ სიახლეებს.

კომპანია GoodWeb-ი მომსახურების სრულ პაკეტს გთავაზობთ. ამასთან, ყველაზე მცირე პაკეტის ფასი თვეში  19 ლარია, დიახ არ მოგჩვენებიათ, მხოლოდ 19! ყველაზე ძვირადღირებული პაკეტის ფასი კი თვეში 49 ლარია.

წაიკითხეთ სტატია ვრცლად აქ
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top