14ივლ 2015 GoodWeb - Marketer
თეიმურაზ კევლიშვილი, GoodWeb-ის გენერალური დირექტორი

იხილეთ GoodWeb-ის გენერალური დირექტორის ინტერვიუ Marketer.ge- სათვის, სადაც წარმოდგენილია კომპანიის არსი, მნიშვნელობა, პროდუქტის როლი ბიზნესის განვითარებაში.

წაიკითხეთ ნაწყვეტი სტატიიდან:

თეიმურაზ კევლიშვილი: "ჩვენ მიერ ჩატარებული კვლევებისა და დაკვირვებების საფუძველზე, აღმოჩნდა, რომ მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარებისათვის ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს ინტერნეტ აქტივობასა და საკუთარ ვებ-გვერდს. თუმცა ბიზნესის ამ სეგმენტისათვის პრაქტიკულად მიუწვდომელია კარგად გამართული, ხარისხიანი და პროფესიონალური ვებ-გვერდი, რომლის დამზადება რამდენიმე ათასი ლარი ღირს. ჩვენი კომპანიის მიერ შემუშავებულმა ინოვაციურმა პროგრამულმა სისტემამ, საშუალება მოგვცა ხარისხის გაუარესების გარეშე, მაქსიმალურად შეგვემცირებინა საიტის დამზადების ღირებულება და ხელმისაწვდომი გაგვეხადა მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის."

გაეცანით სტატიას ვრცლად შემდეგ ბმულზე : www.marketer.ge
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top