16აგვ 2017 წარმოგიდგენთ „გაყიდვების მენეჯერს“, რომელიც თვეში 100 000 ადამიანს უკავშირდება!
ახალი ამბავი არ არის რომ, გაყიდვების მენეჯერი მნიშვნელოვან და საიმედო ხიდს წარმოადგენს თქვენს მომხმარებელთან, რომელიც აქრობს ნებისმიერ ბარიერს მომხმარებლის სურვილებსა და კომპანიის პროდუქტს შორის.  

საშუალო მონაცემების და უნარების მქონე გაყიდვების მენეჯერს უნდა ესმოდეს ინდუსტრია, რომელშიც მუშაობს, პროდუქტი, რომელსაც ყიდის, მომხმარებელი და მისი ქცევა, რომელმაც შეიძლება მცირედი ინტერესიც კი გამოხატოს კომპანიის მიმართ.

გარდა ამისა, დღევანდელ ეპოქაში, გაყიდვების მენეჯერს მნიშვნელოვანი მისია აკისრია, დაუკავშირდეს პოტენციურ მომხმარებლებს პირდაპირი თუ არაპირდაპირი კომუნიკაციის არხების საშუალებით, დასვას კითხვები, განსაზღვროს პრობლემები და იქვე შესთავაზოს გადაწყვეტილება პროდუქტის თუ სერვისის შეთავაზებით.

დაფიქრებულხართ ოდესმე, შეესაბამება თუ არა თქვენი გაყიდვების მენეჯერები ზემოთ აღნიშნულ კატეგორიას?

ნამდვილად ეკონტაქტებიან და დამაჯერებლად ესაუბრებიან ყოველდღიურად, განსაკუთრებით კი ზაფხულის პერიოდში საკმარისი რაოდენობის ადამიანს?

ის თუ შეგიმჩნევიათ, რომ დღეს ყოველ ნაბიჯზე ვხვდებით ალტერნატივებს, შესაძლებლობებს და მომხმარებელზე მხოლოდ სწორი არჩევანის გაკეთებაღა არის დარჩენილი.

სწორედ ამიტომ, გადავწყვიტეთ წარმოგიდგინოთ შესაძლებლობა, რომელიც უფრო მეტ ეფექტურობას ქმნის ნაკლები რესურსის დანახარჯით.

ვმოქმედებთ შემდეგი ფორმულით :

ვებგვერდს + რეკლამა = გაყიდვების მენეჯერს!

ვებგვერდი, გაყიდვების მენეჯერისგან განსახვავებით, მუდმივ კონტაქტზეა მომხმარებელთან, აწვდის სრულ ინფორმაციას კომპანიის საქმიანობის შესახებ 24 საათის განმავლობაში, მუდმივ რეჟიმში, და რაც მთავარია, იძლევა საშუალებას ნათლად წარმოაჩინოს საჭიროებისა და პრობლემის გადაწყვეტის გზები.

რეკლამაზე „დაკლიკვა“ კი იგივეა, რაც ვიზიტორმა შეაღოს თქვენი ოფისის ვირტუალური კარი, ანუ დაინტერესდეს თქვენით,  ამ ქცევით კი, პოტენციური მომხმარებლიდან ერთგულ მომხმარებლამდე მხოლოდ 1 ნაბიჯია დარჩენილი.

კომპანია Goodweb-ის სერვისი გთავაზობთ კომპლექსურ წინადადებას, ისარგებლოთ ვებგვერდის სერვისით და მიიღოთ საჩუქრად 1 თვიანი ტექსტური რეკლამა, რომელიც ცხელი დღეების მიუხედავად, 24 საათის განმავლობაში, 100 000 ადამიანის წინაშე დაუზარებლად გაანათებს წამყვან საინფორმაციო ბიზნეს პორტალებზე, რაც სტატისტიკურად 250 პოტენციური კლიენტის ტოლფასია.


არ გადადოთ, დაიწყეთ დღესვე, გააკეთეთ სწორი არჩევანი და გახადეთ თქვენი საქმიანობა უფრო ეფექტური!


დაინტერესდი?




პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top