23იან 2017 მარკეტინგული რჩევები StartUp - ებისთვის
დაიწყეთ თქვენი იდეის განხორციელება? უკვე აწარმოებთ პროდუქტს ან მომსახურებას? გილოცავთ! პირველი ნაბიჯი გადადგმულია..
ახლა კი საჭიროა ინფორმაცია თქვენი საქმიანობის შესახებ მიიტანოთ ფართე აუდიტორიამდე და გაზარდოთ მომხმარებლების რიცხვი. 

GOODWEB წარმოგიდგენთ იდეებს, რომლის დახმარებითაც შეგიძლიათ აამუშავოთ მარკეტინგი.

•    ჩამოაყალიბე გრძელვადიანი და მოკლევადიანი მიზნები, გეგმები, სტრატეგიები და ამოცანები.
•    აწარმოე ბლოგი და გააზიარე სასარგებლო ინფორმაცია ყოველკვირეულად.
•    შექმენი ეფექტური web გვერდი
•    აწარმოე მიმდინარე კრეატიული იდეების სია.
•    შეისწავლე ბაზარი, დააკვირდი რა მუშაობს და რა - არა.
•    გაწერე ბიუჯეტი.
•    დააკვირდი ტენდენციებს და იყავი მოქნილი.
•    იფიქრე როგორც მომხმარებელმა.
•    წაიკითხე პოპულარული ბიზნეს წიგნები შთაგონებისთვის.
•    შექმენი და მართე საკუთარი Facebook და Instagram გვერდები.
•    დარეგისტრირდი Twitter-ზე, Linkedin-ზე, Pinterest-ზე, Google +-ზე.
•    გამოიყენე და მართე რეკლამა სოციალურ ქსელებში.
•    აწარმოე შედეგების ანალიზი.
•    შექმენი არსებული და პოტენციური მომხმარებლების ბაზა.
•    დააგზავნე სარეკლამო ბიულეტენები იმეილით.
•    შესთავაზე მომხმარებლებს ფასდაკლებები და სპეციალური შეთავაზებები.
•    გაეცი საჩუქრები.
•    სთხოვე მომხმარებლებს რეკომენდაციები და უკუკავშირი.
•    წამოიწყე ან დაასპონსორე ადგილობრივი ღონისძიება.
•    მიეცი ინტერვიუ სხვადასხვა ჟურნალს, პოდკასტს ან ტელევიზიას.
•    გამოიყენე SEO ოპტიმიზაცია.
•    გამოიყენე Google Adwords.
•    გამოიყენე Remarketing.
•    ითანამშრომლე სხვა ბიზნეს კომპანიებთან.
•    დაყავი შენი მიზნობრივი აუდიტორია არსებულ და ახალ მომხმარებლებად და თითოეულისთვის ინდივიდუალურად მიმართე აქტივობები.
•    დააყენე მთვლელი თქვენს ვებ გვერდზე და დააკვირდი და გააანალიზე აუდიტორიის ქცევა.
•    დაესწარი თემატურ ღონისძიებებს.
•    გადაუხადე მადლობა თქვენს მომხმარებლებს.
•    ჩაატარე ინტერნეტ ვორქშოფი, სემინარი ან ტრეინინგი.
•    განათავსე სტატია გავლენიან ვებგვერდზე.
•    დაწერე პრეს რელიზები.
•    გამოიყენე ვიდეოები თქვენი ბიზნესის წარსადგენად და სიახლეების გასავრცელებლად.
•    შესთავაზე სხვა კომპანიებს თანამშრომლობის პარტნიორული პროგრამა.
•    და რაც მთავარია, ყოველ დღე იხელმძღვანელე ფასეულობებით და იფიქრე განსხვავებულად!

ან მოგვმართეთ და ჩვენ დაგეხმარებით ამ ყველაფრის ეფექტურად დაგეგმვასა და განხორციელებაში

ბეჭდვა