07აპრ 2017 გაიგე რა განსხვავებაა პროდუქტის ინტერნეტ მაღაზიით გაყიდვას და Facebok-ით პირდაპირ გაყიდვას შორის
ყიდით პროდუქციას „Facebook“-ის მეშვეობით და საკუთარი მაღაზიის ან „Online Shop“-ის შექმნაზე ჯერ არც კი ოცნებობთ, რადგან თვლით ეს მხოლოდ მაღალშემოსავლიანი ბიზნესებისთვის არის შესაძლებელი? მაშინ თქვენ გუდვების ინოვაციურ შესაძლებლობებზე ჯერ არც კი გსმენიათ!
ინოვაციური, ინტერნეტ მარკეტინგული კომპანია „Goodweb“-ი გთავაზობთ ახალ, ეფექტურ სივრცეს თქვენი პროდუქციის გასაყიდად! ინტერნეტ მაღაზიას, რომლის მიღებაც, არა ერთჯერადად და ღირებულებაში ბევრი ნულის სანაცვლოდ, არამედ თვეში მხოლოდ 59 ლარად არის შესაძლებელი, თანაც პირველადი ინვესტიციის გარეშე.

უცნაურია და ფიქრობთ რა არის ჩვენი მთავარი დაინტერესება? - ჩვენი მიზანია ნებისმიერი სტარტაპ იდეის ხელშეწყობა ან უკვე არსებული მცირე და საშუალო შემოსავლის მქონე ბიზნესების განვითარება და წახალისება ინტერნეტ სივრცეში.
მოდით, განვიხილოთ „Online Shop“-ის ძირითადი უპირატესობები და განსხვავებები „Facebook“-ით გაყიდვასთან შედარებით.

1. პროდუქციის საკუთარ ინტერნეტ მაღაზიაში განთავსებით, უფრო მეტად აღიქმებით სოლიდურ ბრენდად,  იზრდება თქვენი კონკურენტუნარიანობა და სანდოობა.

2. გაყიდვის პროცესი ხდება ბევრად კომფორტული. პროდუქციას ათავსებთ კატალოგის სახით და უთითებთ მომხმარებლისთვის ყველა საჭირო დეტალს. მათ შორის: პროდუქციის ფასს, ზომას, აღწერას, სტატუსს. მარტივად ასახავთ სიახლეებსაც:  ფასდაკლებებს ან აქციას.

3. იმისთვის, რომ „Facebook“-ზე მოიპოვოთ ცნობადობა და გაყიდოთ პროდუქტი, საჭიროა გარკვეული რაოდენობის აუდიტორიის მოგროვება, „დამ-like-ებლების“ სახით. ამისთვის იძულებული ხართ მიმართოთ „Facebook“-ის რეკლამას და იხადოთ მასში იმაზე მეტი, ვიდრე ჯამში დაგიჯდებათ საკუთარი სრულყოფილი ინტერნეტ მაღაზიის მიღება კომპანია „Goodweb“-ში.

4. „Online Shop“-ში გექნებათ ძიების ველი, კატეგორიები და ფილტრები, რომელთა დახმარებითაც მომხმარებელი ზუსტად იპოვის მისთვის სასურველ პროდუქტს. თქვენც აღარ მოგიწევთ სხვადასხვა სახის პროდუქციის ქაოტურად, ერთ სივრცეში თავმოყრა ან ალბომებად დახარისხება.

5. თავს აარიდებთ გაუთავებელ, ერთსა და იმავე კითხვებზე პასუხების გაცემას კომენტარების ან შეტყობინებების სახით, რადგან ყველა მნიშვნელოვან დეტალს და ტექსტურ ინფორმაციას განათავსებთ საკუთარ ინტერნეტ მაღაზიაში.

6. აღარ მოგიწევთ მომხმარებელთან შეხვედრა ან სადმე დაბარება. კურიერი მას თავად მიუტანს სასურველ პროდუქციას. ამასთან ყიდვის პროცესი შესაძლებელი იქნება დღისა თუ ღამის ნებისმიერ მომენტში.

7.  ინტერნეტ მაღაზიაში ავტორიზაციის მეშვეობით, გექნებათ ზუსტი ბაზა და სტატისტიკა, როგორც არსებული, ისე პოტენციური კლიენტების. მათ შორის მეილები, ტელეფონები, მისამართები თუ სხვა.. რაც მომავალში შეგეძლებათ გამოიყენოთ გაყიდვების კუთხით.

8. და ბოლოს! თქვენ არ რისკავთ არაფერს, რადგან ყოველთვიურ საფასურს იხდით ჩვენს მომსახურებაში და მისი შეჩერება შესაძლებელი იქნება ნებისმიერ დროს, თქვენი საჭიროებიდან და სურვილიდან გამომდინარე. ამასთან, გუდვები ინტერნეტ მაღაზიასთან ერთად საჩუქრად გადმოგცემთ ისეთ სერვისებს, როგორიცაა რეკლამა რეიტინგულ ბიზნეს პორტალზე, კორპორაციული მეილი და მუდმივი ტექნიკური უზრუნველყოფა.

ვფიქრობთ, ყველაფერი დღესავით ნათელია. ხოდა რაღას უცდი? მიიღე საკუთარი ინტერნეტ მაღაზია, გაყიდე უფრო კომფორტულად და ეფექტურად! ჩაანაცვლე „Facebook“-ი ან გაყიდე მასთან ერთად! გამოიყენე ყველა შესაძლებლობა და ნუ გაუშვებ 21-ე საუკუნის შანსს ხელიდან!
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top