01აპრ 2017 გაქვთ პროდუქტი რომელსაც ყიდით? მაშინ დროა მის შესახებ ყველას მოუყვეთ
მოდი დავფიქრდეთ, როდის დაიწყო გაყიდვები?! ისტორიულად, ასეთი ფაქტები ძალიან დიდი ხნის წინ ფიქსირდება. მართლაც, გაყიდვების ტიპის ქმედებები დაიწყო სპილოს ძვლის იარაღების გაცვლით უფრო საჭირო ნივთებში და კიდევ უფრო ადრე. და თქვენ წარმოიდგინეთ, იმ დროიდან მოყოლებული მიმართავდა ადამიანი შეთავაზებების სხვადასხა საშუალებებს.
დღეს, ამ ყველაფერმა ფორმა მიიღო და ჩამოყალიბდა როგორც ტრადიციული მარკეტინგიდან ინტერნეტ მარკეტინგამდე ინსტრუმენტები. თუმცა, მოდი ისიც ვაღიაროთ რომ, მათგან უმეტესეობა, არც ისე პატარა თანხებთან არის დაკავშირებული.

თუ დაბალ ბიუჯეტიან მარკეტინგულ ინსტრუმენტზე დაფიქრდებით, რა გახსენდებათ?

ალბათ, ფლაერების დაბეჭვდა?! იცით რომ, სტატისტიკურად, ადგილებზე სადაც ფლაერებს არიგებენ, ნაგვის ყუთები ბევრად უფრო სწრაფად ივსება?! ამასთანავე, არის რისკი რომ თქვენს მიერ დაქირავებულმა ადამიანმა საერთოდ არც დაარიგოს ფლაერები, ან თუ დაარიგებს, მის მიერ უხალისოდ მიწოდებული ფლაერი თქვენი ბრენდის მიმართ იგივე ემოციას დატოვებს მომხარებელში.

კომპანია GOODWEB-ი, არც ისე შორეულ წარსულში, როგორც ყოველთვის დაფიქრდა, რაც შეიძლება მეტად ეფექტური, მოქნილი და მომხარებლისთვის მიმზიდველი სარეკლამო პლათფორმის შექმნაზე და მალევე მოიყვანა სისრულეში ჩანაფიქრი. დღეს კი, მომხმარებლებს ეფექტურ პლათფორმას, ტექსტურ რეკლამას სთავაზობს რეიტინგულ ბიზნეს პორტალებზე, რომლის შედეგების გაზომვა და სტატისტიკებზე თვალყურის დევნება ნებისმიერ დროს არის შესაძლებელი.  ეს ყველაფერი კი, რა თქმა უნდა, იძლევა მეტ საშუალებას, უფრო ნაკლები დანახარჯებით და სწორი ფორმით, საჭირო დროს, საჭირო ადამიანს წარუდგინოს საკუთარი პროდუქტი.

ამ პროცესში მნიშვნელოვანია მარკეტინგულად გამართული, სწორი მესიჯებით დატვირთული ტექსტები, რომლებზეც GOODWEB-ის მარკეტერების ჯგუფი მუშაობს და ქმნის, რა თქმა უნდა, კომპანიის შესწავლის და ანალიზის საფუძველზე. ეს ყველაფერი კი 145 ლარიდან 100 000 ნახვით და ზემოთ. ისიც უნდა აღინიშნოს რომ, სხვა სერვისების - ვებგვერდის ან ინტერნეტ მაღაზიის - სარგებლობის შემთხვევაში GOODWEB -ი მას საჩუქრად გადასცემს მომხარებელს.

ტექსტური რეკლამა მოიცავს ნებისმიერ ინფორმაციას, რომელიც გინდათ აჩვენოთ ხალხს და აქციოთ ისინი თქვენი პროდუქტის/სერვისის მომხმარებლებად.
არ გაუშვათ შანსი ხელიდან, დაგვიკავშირდით და გამოიყენეთ GoodWeb-ის, ეს მართლაც, ეფექტური შესაძლებლობა. წარმატება იწყება ცნობადობით!

პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top