10მარ 2017 რაში ხარჯავთ ყოველთვიურად ბიუჯეტს?
გაქვთ ბიზნესი და არ გაქვთ ეფექტური ვებგვერდი ან ინტერნეტ მაღაზია, რადგან ფიქრობთ ეს დიდ თანხებთან და სირთულეებთან არის დაკავშირებული? ადრე დაგეთანხმებოდით, თუმცა რეალობა იცვლება! ახლა ეს უკვე პრიორიტეტების საკითხია. Goodweb-ის გუნდმა მრავალწლიანი მუშაობის შედეგად ჩამოაყალიბა პლატფორმა, რომელიც დღევანდელ დღეს, ნებისმიერ ადამიანსა თუ ბიზნესს, განსაკუთრებით კი მცირე ბიზნესებსა და Startup კომპანიებს აძლევს საშუალებას მიიღოს და ისარგებლოს სრულფასოვანი ვებგვერდის სერვისით თვეში სულ რაღაც 19-დან 59 ლარამდე!
გადაგიხედავთ თქვენი ყოველთვიური ხარჯებისთვის? ალბათ, ამ ინოვაციური შესაძლებლობის გაგების შემდეგ ნამდვილად გადახედავთ და სასიამოვნოდ გაღიმებული დაფიქრდებით იმაზე, თუ რატომ ამბობთ უარს ნებისმიერი კომპანიის სრულფასოვანი პოზიციონირებისთვის და გრძელვადიანი წარმატებისთვის აუცილებელ ვებგვერდის შექმნაზე, ან პროდუქციის გასაყიდად, რატომ არ იყენებთ საკუთარ ინტერნეტ მაღაზიას, ეს ხომ გაგიზრდით მოგებას და ყოველთვიურად შემატებს 0-იანებს თქვენს შემოსავალს. თქვენ კი, ამ დროს იმავე თანხას, ან კიდევ უფრო მეტს, ყოველთვიურად ხარჯავთ ისეთ წვრილმანებში, როგორიცაა საკანცელარიო ან სარეკლამო მასალები.. მცირე რაოდენობის ბუკლეტები, ფურცლები, ბლანკები, სავიზიტო ბარათები, კონვერტები, ფლაერები, კალმები, წიგნაკები თუ სხვა მრავალი. მნიშვნელობის მხრივ, ამ და სხვა პროდუქტების ვებგვერდთან ან ინტერნეტ მაღაზიასთან შედარება თქვენთვის მოგვინდვია. იმედი გვაქვს აწონ-დაწონით,  მიიღებთ თქვენი კომპანიის საკეთილდღეო გადაწყვეტილებას და მომავალში აღარ შეგეშინებთ ოცნება, რადგან უკვე არსებობს Goodweb-ი, თავისი ინოვაციური შესაძლებლობებით!

სწორად განსაზღვრე რა სჭირდება შენს ბიზნესს, საინფორმაციო ვებგვერდი თუ ინტერნეტ მაღაზია, დაგვიკავშირდით და დაიწყეთ თქვენი ბიზნესის ინოვაციური გზით განვითარება, თვეში მხოლოდ 19-59 ლარამდე.
პოპულარული სიახლეები
სიტყვა „უჯიკეზე“, ალბათ, თქვენც ჩემსავით ყველასთვის საყვარელი ქართული ფილმი „იმერული ესკიზები“ გაგახსენდათ, თუმცა, დღეს ის არაფერ შუაშია. საკითხი, რომლის შესახებ ახლა უნდა მოგიყვეთ, ვებგვერდზე მამოტივირებელ შეტყობინებებს, ე.წ. web push notifications-ებს ეხება, მინდა აქვე გაგიმხილოთ, რომ მას ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანი მისია აკისრია თქვენი და თქვენი მომხმარებლის ურთიერთობაში.
წარმოიდგინეთ, თქვენს წინაშე 3 კარია. თითოეული მათგანი განსხვავებულია და აბსოლუტურად თქვენს სურვილზეა დამოკიდებული რომლის სახელურს ჩამოწევთ, შეაღებთ და გადააბიჯებთ მის ზღურბლს. ალბათ, ბევრი ფიქრი არ სჭირდება იმას, რომლის მიღმა ისურვებდით ყოფნას. რა თქმა უნდა, იმ კარს აირჩევთ, რომელიც თქვენთვის უფრო მიმზიდველად გამოიყურება და გპირდებათ  საინტერესო თავგადასავლებით სავსე სამყაროში მოხვედრას, ან სასიამოვნო დასვენებას, ან თუნდაც მოგზაურობას მთელი მსოფლიოს ირგვლივ. აქ მთავარი ის არის, რომ იმას გაძლევდეთ, რაც თქვენ იმ მომენტში ყველაზე მეტად გჭირდებათ და გაინტერესებთ.
გაიხსენეთ, რა ხდებოდა XX საუკუნის მიწურულს და XXI საუკუნის დასაწყისში მარკეტინგის სფეროში, განსაკუთრებით კი საქართელოში. ან, იმ დამოკიდებულებაზე რას იტყვით, რაც მაშინ მარკეტერის საჭიროებას განსაზღვრავდა კომპანიაში. ახლა, აიღეთ ეს ყველაფერი და შეადარეთ დღევანდელ რეალობას. დიახ, თქვენ ახლა საოცარ განსხვავებას ხედავთ. ბევრი რამ შეიცვალა, თანაც საგრძნობლად, ეს კი სწორად განვითარებამ მოიტანა. ისიც უნდა აღინიშნოს, თუ რაოდენ ერთსულოვნად აღიარებენ დღეს კომპანიები მარკეტინგის კრიტიკულად აუცილებლობას კომპანიის არსებობისთვის. მეტიც, იმდენად გაზრდილია მისი როლი კომპანიის თუ ბრენდის შექმნის, განვითარების და შემდგომ პროცესებში, რომ ადამიანური რესურსის გარდა, დღის წესრიგში მარკეტინგის ავტომატიზაციის და სისტემატიზაციის საჭიროებაც დგება.
შემოგვიერთდით

top